Dagens 5

Fem saker som gör denna söndag helt underbar:

- Jag har knappt kunnat se min datorskärm idag. Vilket är sjukt irriterande när man försöker jobba, men helt fantastiskt uppiggande när man inser att det bara är vårsolen- snart sommarsolen- som strålar in genom fönstret och stör.

- Jag åker tillbaka till England imorgon. Ska bli så mysigt att träffa mina saknade girlies igen.

- Endorfinerna cirkulerar nog fortfarande fritt inom mig efter kvällens flåsiga tennismatch. Helt löjligt vad en gul boll kan få en att springa och fullständigt glömma bort alla små problem för en liten stund.  

- Fem fingrar på vardera hand. Nu med alldeles ny, fräsch fransk manikyr. Jag hatar att göra det, men efteråt är händerna så fina att jag inte kan låta bli att snegla på dem stup i kvarten.

- Denna bloggen. Som ska vara min må-bra-plats. Ett ställe att andas och dela med sig, peppa och bli peppad. Uppskatta livet och ibland tillåta sig själv att må dåligt. Hör gärna av dig om du snubblar in här- det skulle göra mig jätteglad:)

Kramar,

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0