Greetings från biblioteket

Kanske inte världens mysigaste plats att vara på, men jag jobbar effektivt här i alla fall... Nu har jag avverkat en stor bit av läsningen som verkligen tog emot, och det känns ganska skönt. Dags att packa ihop och gå hem. Eller ja, rusa hem blir det kanske. Killen som satt mittemot mig har verkligen klunkat ner tre stora vattenflaskor under tiden jag varit här- jag kanske är lättpåverkad, men shit, vad kissig jag blev! När han drack! Inte helt rättvist.

Jag småhoppar hemåt, för jag orkar verkligen inte knöka in mig på toaletten här med alla mina grejer. Och det känns som att jag faktiskt inte vill vara här en minut mer än nödvändigt nu. Vilket ju stämmer bra överens med det faktum att jag sitter och skriver ett blogginlägg här..;) Skärpning, Madde!

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0