Söta funderingar

Sainsbury's hade ett erbjudande på Oreos idag. Och jag, som alltid får höra "Va?! Har du inte smakat oreos?! De är ju så himla goda!" tänkte att okej, då, nu testar vi.

Och visst är de goda. Men jag tycker att det är underligt att ingen talat om för mig att det är typ exakt samma sak som Ballerina-kex, fast i lite annat format. Eller var det jag som gjorde fel när jag råkade få med mig paketet med chokladfyllda oreos- ska det vara den där vita fyllningen istället?

Ps. Vill alltså bara förtydliga att jag inte klagar på kakorna. De slinker ju ner, om man säger så...

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hur är din onsdag snygging? (:

2010-04-14 @ 21:17:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0